sâmbătă, 25 iulie 2009






Hello everyone!
Ma gandeam de mai mult timp sa-mi fac si eu un blog... si in sfarsit am pus in practica ideea..
In primul rand vreau ca in acest blog sa-mi povesteasca fiecare ce lucruri bune a facut pentru ceilalti.. pentru el.
Si foarte important!Nu l-am facut ca sa ma laud sau ca altii sa se laude!
Vreau pur si simplu sa incerc sa fac ceva pentru lume ,sa o ajut si sa impartasesc aceste lucruri cu voi toti.In fiecare zi vad coruptie, mincina ,ipocrizie,indiferenta ,rautate cata rautate...nimanui nu-i pasa decat de propria persoana...nu conteaza ce trebuie sa faca ca sa reusesca... sunt capabili sa faca ORICE. M-am saturat efectiv sa vad in fieare zi aceleasi lucruri.
Ma deprima.. ma intristeaza ,vreau sa stiu.. ca mai exista oameni care ajuta.. care au un suflet bun... care nu a fost contaminat.
Asadar... vreau ca fiecare sa spuna.. ce lucruri a facut sau ar vrea sa faca pentru el.. pentru ceilalti.De exemplu: daca de mult dorea sa schimbe ceva la el,cat timp a trecut pana a putut realiza acest lucru, prin ce a trecut ca sa ajunga in acest stadiu,drumul pe care la parcurs...
Cand vad aceste mici povestioare mi se lumineaza sufletul!Speranta reinvie...

3 comentarii:

  1. Buna! In primul rand iti multumesc pentru vizita facuta pe blog. In al doilea rand, iti multumesc pentru initiativa. Si te felicit!
    Ar fi minunat sa fim toti si sa gandim toti asa ca tine!

    Ce am facut eu sa schimb lumea? In cateva cuvinte ar fi: am vrut sa ajut copii orfani. Zis si facut. Sunat la camin ... gasit sponsori, pregatit pachetele, sunat la camin ca sa imi fac anuntata sosirea si gata!
    A fost pe data de 24 decembrie 2003.
    A fost frumos!
    Copii au pregatit la randul lor o reprezentatie de zile mari apoi, cadourile!
    Au fost toate asa cum si-au dorit! :)
    Si a fost o sarbatoare! O zi, speciala! O zi in care lumea a fost alta!

    Poate altadata voi da mai multe detalii, insa in linii mari, cam asta a fost! ( dar mai sunt muuuulte alte intamplari! )
    Poate ne vom cunoaste!

    Oricum, continua, si viata ta si a celorlalti se va schimba!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru vizita!
    si ma bucur nespus pentru ceea ce'ai facut...copii reprezinta viitorul..si cred ca avem atatea de invatat de la ei...

    astept cu nerabdare sa'mi mai povestesti si alte intamplari!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu siguranta exista oameni care vor sa schimbe lumea si care fac ceva in privinta asta. cu siguranta acei oameni acum schimba lumea. dar mai intai s-au schimbat ei..

    e greu, foarte greu, sa schimbi ceva daca nu te schimbi tu mai intai pentru a fi pe aceeasi lungime de unda cu acel Ceva. Avem un suflet mare, plin de dragoste, pentru ca asa ni l-a dat Dumnezeu, si trebuie sa-l hranim cu fapte bune, cu ganduri bune, cu bucurii...iar El ne va rasplati mereu si ne va ferici.
    Eu nu incerc sa schimb lumea...le arat doar ca nu e buna calea pe care umbla..le arat calea mea, plina de fericire, de iubire...in felul asta isi vor da singuri seama de ce e bine pentru ei. Nu poti forta pe cineva sa fie ca tine, poti doar sa-i arati cat de bine iti e asa si cum poate sa-i fie si lui la fel.

    Viata e minunata:X Nu trebuie sa inveti sa o traiesti. Deja stii lucrul asta!

    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere